Na pozyskanie środków z 1,5% zostało Ci...
Ufff, masz na to jeszcze czas. Ale 30 kwietnia jest bliżej, niż myślisz. Im wcześniej zaczniesz, tym więcej środków pozyskasz. Pomożemy Ci w tym!
dn
godz
min
sek
Pozyskuj fundusze z kampanii procentowych z Priders.pl
Z najnowszych danych resortu finansów wynika, że w 2024 roku organizacje pożytku publicznego otrzymały łącznie ponad 1 mld 900 mln zł, co stanowi największą dotąd kwotę w historii OPP. Przeciętna kwota jednostkowa przekazana na rzecz organizacji wyniosła 128 zł. Zaangażowało się 15 milionów osób. Chcesz, aby więcej środków trafiło do Twojego NGO? Nic prostszego!
Priders.pl wspierają NGO i nieformalne organizacje, oferując im wsparcie w zakresie marketingu i komunikacji. Działamy jako partner strategiczny, pomagając organizacjom pozarządowym zwiększyć ich zasięg i wpływy przez efektywne kampanie, promocję ich misji, idei i wartości.
Oferujemy nie tylko wsparcie w pozyskiwaniu środków finansowych na Twoje projekty i inicjatywy. Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy pomożemy Ci opracować skuteczną i kreatywną strategię pozyskiwania funduszy. W przypadku crowdfundingu pomożemy Ci stworzyć przekonującą kampanię, która zaangażuje społeczność i zachęci do wsparcia Twojej misji.
Bez względu na skalę projektu, nasza usługa zapewni Ci narzędzia i know-how do skutecznego zbierania funduszy oraz realizacji Twoich celów. Mamy doświadczenie w fundrisingu.
Co możemy Ci zaoferować poza szkoleniem?
Kalendarium pozyskiwania funduszy z 1,5%
Kampania 1,5% może być prowadzona stale! Ustawodawca nie określił konkretnych terminów, w których można pozyskiwać darczyńców. Najpopulerniejszym okresem jest jednak przestrzeń od lutego do końca kwietnia, kiedy wszyscy składamy deklaracje podatkowe do urzędów skarbowych.
Pamiętaj, aby zbierać dotacje na 1,5% potrzebujesz otrzymać status organizacji pożytku publicznego (OPP). Wystarczy złożyć wniosek o rejestrację do KRS. We wniosku istotne jest określenie, które obszary z naszego statutu są zgodne z ustawą o pożytku. To na te działania można wydać potem uzyskane pieniądze z 1,5%
Otrzymane przez organizację pożytku publicznego środki finansowe pochodzące z 1,5% podatku dochodowego od osób fizycznych mogą być wykorzystane wyłącznie na prowadzenie działalności pożytku publicznego. Art. 27 ustęp 2 ustawy o pożytku mówi: "Otrzymane przez organizację pożytku publicznego środki finansowe pochodzące z 1,5% podatku dochodowego od osób fizycznych mogą być wykorzystane wyłącznie na prowadzenie działalności pożytku publicznego."
Pamiętaj, że koszty poniesione na promocję kampanii 1,5% muszą zostać ujawnione w księgowości, jeśli są to działania prowadzone z zeszłorocznego 1,5%, a także zawierać stosowną formułkę: "Materiał promocyjny został sfinansowany/współfinansowany ze środków finansowych pochodzących z 1,5% podatku dochodowego od osób fizycznych." (Dziennik Ustaw 2022 r. poz. 2756)
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dowiedz się więcej o naszej agencji lub skontaktuj się z nami w sprawie kampanii procentowej
Ile to kosztuje?
Poniżej znajdziesz przykładowe ceny netto naszych usług dla organizacji pożytku publicznego. Pamiętaj, że możemy zrobić dla Ciebie o wiele więcej.
Tworzymy strategie, kreatywne kampanie, lejki marketingowe i sprzedażowe, newslettery. Umiemy w wiele rzeczy, serio!
Nie masz takich budżetów? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach współpracy.
Przykładowe ceny dla organizacji
Godzinna konsultacja online | od 250 PLN |
Obsługa konta reklamowego | od 600 PLN |
Szkolenie online | od 1800 PLN |
Obsługa social media + reklamy | od 900 PLN |
Strategia fundraisingu | od 2500 PLN |
Nasi klienci i klientki
Priders to agencja wspierająca marketingowo organizacje pozarządowe i mniejszości. Chcemy komunikacji włączającej wszystkich.
Działamy w partnerstwie strategicznym z organizacjami pożytku publicznego, grupami nieformalnymi oraz firmami aktywnymi społecznie, pomagając im zwiększyć ich zasięg i wpływ poprzez skuteczne kampanie, promocję ich misji, idei i wartości. Angażujemy się w działania społeczne i inicjatywy mające na celu promowanie wartości inkluzywności i równości. Promujemy kampanie CSR. Prowadzimy fundrising.
Sprawdź, poniżej z kim w swojej karierze już pracowaliśmy i co robiliśmy.
Program Employee Advocacy | Szkolenia
Strategia | Reklama
Strategia | Reklama
Konsultacje | Reklama
Fundraising | Project Managment
Warsztaty
Raport | Warsztaty
Warsztaty | Konsutaltacje
Warsztaty | Content
Warsztaty | Content
Warsztaty
Konsultacje
Szkolenie | Konsultacje
Warsztaty | Konsultacje
Konsultacje
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dowiedz się więcej o naszej agencji lub skontaktuj się z nami w sprawie kampanii procentowej
Kilka słów o Priders
Nasze usługi obejmują szeroki zakres działań, mających na celu promowanie włączającej kultury i równości w różnorodnych społecznościach. Oferujemy kompleksowe rozwiązania w obszarze marketingu inkluzywnego, w tym specjalistyczne strategie i kampanie skierowane do różnych grup docelowych, takich jak społeczność LGBTQIAP+, obcokrajowcy, expaci, osoby z niepełnosprawnością, Silverzy czy Generacja Z. Prowadzimy też własne działania i inicjatywy!
Możesz nam zaufać!
Nie bądźmy obcy! Możesz dodać nas do kontaktów na LinkedIn i tam zadać bezpośrednio pytanie o kampanie procentowe.
Grzegorz Miecznikowski
Pridersowe Serce
Marketer, ex-dziennikarz, ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży. Zajmuje się także aktywizmem. Działa na rzecz praw człowieka, głownie osób LGBTQIA+, kobiet oraz na rzecz promocji kultury i edukacji. Jest m.in. współautorem poradnika dla mediów i polityków "Jak pisać i mówić o osobach LGBT+".
Monika Czaplicka
Pridersowy Mózg
Szefowa agencji social media Wobuzz. Popularność zapewniły jej „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. W branży online od 2006 roku. Prowadzi bloga monikaczaplicka.pl. Specjalizuje się w kryzysach, a także social sellingu i komunikacji. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach. Mentorka startupów.