Go woke, go broke? Marki, które podbiły rynek dzięki diversity & inclusion

Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Go woke, go broke? Marki, które podbiły rynek dzięki diversity & inclusion

21 marca @ 09:00 - 10:00

Przyjrzyj się z nami, jak światowe marki, takie jak Netflix, Ben&Jerry czy LA Eyeworks, zbudowały swoje marki, skupiając się na róznorodności i włączaniu. 


Mogę na chwilę?

Chcesz porozmawiać o inkluzywności w Twojej organizacji?


 

 

Omówimy także kryzysy firm takich jak Gilette, Coors czy Yes! I wspólnie zastanowimy się, czy zawsze dobre intencje idące za diversity i inclusion idą w parze z sukcesem wdrożenia w brandingu czy to w kampanii marketingowej.

 

I najważniejsze, przyjrzymy się manipulacjom stojącym za hasłem “go woke, go broke”, źrodłom kryzysysów Coorsa i Gilette i spadkom w ich sprzedaży.

 

To spotkanie pomoże zrozumieć kluczowe elementy sukcesu w budowaniu marki opartej na różnorodności. Webinar adresowany jest do osób marketerskich, przedsiębiorczych i osób zainteresowanych kształtowaniem marki zgodnie z zasadami diversity & inclusion.

 

Agenda:

  • Analiza case studies marek zbudowanych na zasadach diversity
  • Elementy sukcesu w strategii brandingu opartej na różnorodności
  • Praktyczne wskazówki implementacji wartości diversity w markę
  • Kiedy inkluzywność i różnorodność “goes wrong” 
  • Kryzysy i bojkoty, kiedy na inkluzywności można stracić 
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Details

Date:
21 marca
Time:
09:00 - 10:00
Event Category:
Website:
https://priders.pl/go-woke/
Go woke, go broke? Marki, które podbiły rynek dzięki diversity & inclusion
Omnomnomnom! Korzystamy z ciasteczek w ramach Polityki Prywatności.
Skład ciastek