Public Relations
Korzystając z dopasowanych wniosków i danych, opracujemy strategie kampanii wielokanałowych, aby stworzyć plan zaangażowania, który połączy Twoją widownię z kampaniami.
Będziemy pozyskiwać, wybierać i określać najlepszą kombinację platform mediowych do promocji Twojej marki lub produktu. Możesz na nas liczyć na wszystko, począwszy od strategii, analizy rynku, alokacji budżetu na kanały i wykorzystania wniosków do tworzenia optymalnego planowania, które dociera do Twojej docelowej widowni poprzez różne kanały, spełniając lub przewyższając cele mediowe.
Media Relations
Przygotujemy dla Ciebie strategię komunikacji, która będzie włączać wybrane przez Ciebie grupy docelowe. Opracowaliśmy do tej pory kilkadziesiąt stretegii, które pomogły naszym klientom w efektywnej realizacji ich celów oraz dotarciu do wybranych grup klienckich, zaangażowaniu ich i co najważniejsze zwiększeniu lojalności.
Thought Lidership i wystąpienia publiczne
Marketing inkluzyjny to przyszłość marketingu i jesteśmy bardzo podekscytowani krokami, jakie nasza branża podejmuje, aby promować inkluzywność. Pomożemy Ci opowiedzieć Twoje historie na branżowych wydarzeniach, konferencjach i w mediach. Przygotujemy dla Ciebie kalendarz konferencyjnych, przeszkolimy z wystąpień publicznych, a nawet pomoże w tworzeniu eksperckich treści dla mediów.
Storytelling, reklamy, kampanie w mediach
Współpracujemy z niezależnymi twórcami filmowymi, dziennikarzami prasy, radia i telewizji. Sami jesteśmy weteranami agencji reklamowych i strategami treści. Grupą z różnorodnymi celowo umiejętnościami, zjednoczoną w naszym zaangażowaniu, by przebić się przez zgiełk i odnaleźć esencję opowieści. I choć niektórzy wolą, aby klienci spokojnie siedzieli na trybunach, my zapraszamy Cię do wspólnej zabawy. Tworzymy reklamy telewizyjne i radiowe, filmy, materiały do mediów społecznościowych, strony internetowe, podcasty, e-booki, treści cyfrowe o charakterze liderów myśli. Nie spoczywamy na sukcesie. Stawiamy mu wyzwanie.
Tworzenie treści
Możesz zaangażować się z klientami, którzy oderwali się od tradycyjnych bezpośrednich metod, takich jak reklama i kontakt sprzedażowy.
Marketing treści działa na prostym zasadzie, że jeśli dostarczasz ludziom przydatne informacje, które chcą i cenią, staną się bardziej świadomi i otwarci na Twoją markę. Lepiej zrozumieją, co robisz, i postrzegą, że przynoszysz wartość, dlatego też znacznie chętniej wybiorą Ciebie, gdy będą gotowi do zakupu.
Programy Employee Advocacy
Pomagamy we wdrażaniu inkluzywnych programów Employee Advocacy w firmach. Szkolimy zespoły, przygotowujemy guide booki i profile, pomagamy tworzyć odpowiednie treści dla Twoich osób pracowniczych, które w efektywny sposób wspomagają procesy rekrutacyjne czy sprzedażowe.