Pisałam o zbieraniu pieniędzy i jak się to tego zabrać. Pora przyjrzeć się procesowi systemowo, czyli stworzyć dokument, jakim jest strategia fundraisingu.
Każdy chce odnieść sukces. Jak to zrobić stosując narzędzia internetowe? Podpowiadam jak wykorzystać model EEIA w prowadzeniu skutecznego fundraisingu w social mediach i nie tylko.
Coming Out w biznesie jest ważny. Bo w biznesie liczy się nie tylko talent, upór, ale także autentyczność. Niedawno znalazłem kilka pamiątek z Kijowa, gdzie mieszkałem i pracowałem w 2007 roku. Powróciło też wtedy kilka wspomnień. Między innymi to, że żyłem wtedy w tzw. „szklanej szafie”, czyli wszyscy wiedzieli, że […]
Fundraising, czyli zbieranie funduszy, jest głównie domeną organizacji pozarządowych – sformalizowanych lub nie. Jak uprawiać skuteczny fundraising i na co zwrócić uwagę?
Kiedy zastanawiam się, jakie są przywileje białych heteroseksualnych mężczyzn, przypomina mi się pewna historia. Był rok 2009. Ten, w którym Barack Obama został prezydentem. Pierwszym ciemnoskórym. Będąc na studiach wyjechałam do Szwecji na konferencję w tematyce LGBTQIAP+, bo byłam zaangażowaną działaczką Kampanii Przeciw Homofobii. Ten wyjazd zmienił moje życie – […]
Co to jest inkluzywność dla osób biseksualnych? Z okazji tygodnia świadomości osób biseksualnych, mamy dla was kilka sugestii jak być bardziej inkluzywnym dla tej społeczności.
W dzisiejszym świecie napędzanym technologią szybko uczymy się wdrażać zaawansowane technologie, tj. sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Jednak firmy na całym świecie coraz bardziej zdają sobie sprawę z ważności dostępności. Zapewnienie, że każda osoba kliencka, niezależnie od swojego stylu życia, pochodzenia i przede wszystkim zdolności, mogła uzyskać dostęp do wszystkich […]
Inkluzywny profil na Instagramie i jego budowa nie jest tak skomplikowana jak się wydaje. Czy pracujesz w social media, zajmujesz się tworzeniem swojej marki osobistej lub marki firmowej, jesteś osobą autorską, czy po prostu lubisz udostępniać zdjęcia swojego psa lub kota na Instagramie, możesz uczynić swoją stronę bardziej dostępną. A […]
Diversity & Inclusion (D&I) odgrywają kluczową rolę w marketingu. Współczesny świat marketingu stanął w obliczu nowej rzeczywistości, w której różnorodność i inkluzywność w reklamie cyfrowej odgrywają kluczową rolę, są nie tylko ważne, ale także stanowią kluczowy czynnik wpływający na ich decyzje zakupowe oraz postrzeganie marek.