11 października 2023

Coming Out w biznesie jest zdrowy

Coming Out w biznesie jest ważny. Bo w biznesie liczy się nie tylko talent, upór, ale także autentyczność. Niedawno znalazłem kilka pamiątek z Kijowa, gdzie mieszkałem i pracowałem w 2007 roku. Powróciło też wtedy kilka wspomnień. Między innymi to, że żyłem wtedy w tzw. „szklanej szafie”, czyli wszyscy wiedzieli, że […]
5 października 2023

Przywileje białych heteroseksualnych mężczyzn

Kiedy zastanawiam się, jakie są przywileje białych heteroseksualnych mężczyzn, przypomina mi się pewna historia. Był rok 2009. Ten, w którym Barack Obama został prezydentem. Pierwszym ciemnoskórym. Będąc na studiach wyjechałam do Szwecji na konferencję w tematyce LGBTQIAP+, bo byłam zaangażowaną działaczką Kampanii Przeciw Homofobii. Ten wyjazd zmienił moje życie – […]
6 września 2023

Dostępność witryny internetowej. Chcesz dotrzeć do wszystkich odbiorców?

W dzisiejszym świecie napędzanym technologią szybko uczymy się wdrażać zaawansowane technologie, tj. sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Jednak firmy na całym świecie coraz bardziej zdają sobie sprawę z ważności dostępności. Zapewnienie, że każda osoba kliencka, niezależnie od swojego stylu życia, pochodzenia i przede wszystkim zdolności, mogła uzyskać dostęp do wszystkich […]
5 września 2023

Jak stworzyć dostępny i inkluzywny profil na Instagramie?

Inkluzywny profil na Instagramie i jego budowa nie jest tak skomplikowana jak się wydaje. Czy pracujesz w social media, zajmujesz się tworzeniem swojej marki osobistej lub marki firmowej, jesteś osobą autorską, czy po prostu lubisz udostępniać zdjęcia swojego psa lub kota na Instagramie, możesz uczynić swoją stronę bardziej dostępną. A […]
5 września 2023

Różnorodność i inkluzywność w reklamie cyfrowej są ważne

Diversity & Inclusion (D&I) odgrywają kluczową rolę w marketingu. Współczesny świat marketingu stanął w obliczu nowej rzeczywistości, w której różnorodność i inkluzywność w reklamie cyfrowej odgrywają kluczową rolę, są nie tylko ważne, ale także stanowią kluczowy czynnik wpływający na ich decyzje zakupowe oraz postrzeganie marek.
Strategia fundraisingu
Omnomnomnom! Korzystamy z ciasteczek w ramach Polityki Prywatności.
Skład ciastek