Post Types

Zwierciadło

Coraz więcej marek wspiera społeczność LGBTQIAP+, coraz mniej przypadków „rainbow washingu” – nowy raport agencji Priders.pl

Coraz więcej marek włącza się w działania związane z Miesiącem Dumy, ograniczając jednocześnie przypadki „rainbow washingu”, czyli powierzchownego wsparcia społeczności LGBTQIAP+ bez realnych działań – wskazuje raport przygotowany przez agencję Priders.pl, Monikę Czaplicką i Grzegorza Miecznikowskiego w partnerstwie z Instytutem Monitorowania Mediów i PRoto.pl.
Więcej >>
NowyMarketing Podcast

Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski (Priders): W Polsce można robić dobry marketing inkluzywny i nie jest to trudne

Więcej >>
Marketing LGBTQIAP+ – strach ma wielkie oczy, a tęczowe portfele wielkie zasoby
proto.pl

Marketing LGBTQIAP+ – strach ma wielkie oczy, a tęczowe portfele wielkie zasoby

Więcej >>
wiadomoscikosmetyczne.pl

Monika Czaplicka, Priders: Pieniądze uciekają sprzed nosa markom, które nadal nie wiedzą, co zrobią na Miesiąc Dumy

Więcej >>
proto.pl

Publikacje warte 250 mln zł, coraz mniej rainbow washingu. Miesiąc Dumy 2024 w mediach

Więcej >>
wiadomoscikosmetyczne.pl

Priders.pl: Inkluzywność się opłaca. Jak marki zyskują na wspieraniu społeczności LGBTQ+?

Więcej >>
Polskie Radio

Tęczowa debata w Czwórce

🏳️‍🌈 W Miesiącu Dumy (Pride Month) chcemy zaprosić Was do dyskusji o społeczności LGBTQ+ w Polsce. Transmisję z debaty pod hasłem "Hej, My też tu jesteśmy!" możecie oglądać na naszym Facebooku, Youtubie oraz czworka.online. 🏳️‍🌈 Poruszymy tematy związane m.in. z widocznością osób LGBTQ+ w przestrzeni publicznej, "rainbow washingiem", językową neutralnością oraz dążeniem do akceptacji i równości praw. Na tęczową debatę zapraszają Ula Kaczyńska i Michał Piwowarek.
Więcej >>
Polskie Radio

Monika Czaplicka: społeczność LGBTQ+ nie chce więcej. Chcemy tyle samo

Więcej >>
Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski założyli agencję
Proto.pl

Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski założyli agencję

Więcej >>
>>