Post Types

Druga edycja Forum Inkluzywności już 14 i 15 listopada!

Druga edycja Forum Inkluzywności już 14 i 15 listopada!

W tym roku Forum Inkuzywności to aż dwa dni całkowicie darmowej konferencji online dotyczącej różnorodności, tolerancji i akceptacji w biznesie. W tym roku konferencja to aż dwa dni prelekcji online podzielonych na ESG i Marketing Day oraz HR Day. - Pierwsza edycja Forum Inkluzywności przyciągnęła prawie 400 osób uczestniczących online […]
Więcej >>
Pierwsza edycja Forum Inkluzywności 2023 już 16 listopada!

Pierwsza edycja Forum Inkluzywności 2023 już 16 listopada!

Warszawa, 10.11.2023 Pierwsza edycja Forum Inkluzywności 2023 już 16 listopada! Forum Inkuzywności to całkowicie darmowa konferencja online dotycząca różnorodności, tolerancji i akceptacji w biznesie.   Pierwsza edycja konferencji odbędzie się nieprzypadkowo - 16 listopada. Tego dnia obchodzimy także Światowy Dzień Tolerancji. W czasie Forum Inkluzywności o swoich doświadczenia we wdrażaniu […]
Więcej >>
Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy 2024 warte 250 mln złotych

Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy 2024 warte 250 mln złotych

Warszawa, 24.09.2024 [informacja prasowa] Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy 2024 warte 250 mln złotych   Podczas Miesiąca Dumy 2024 odbyły się aż trzy Parady Równości, co przełożyło się na trzykrotny wzrost liczby publikacji i ekwiwalentu reklamowego, który wyniósł aż 250 mln złotych – wskazuje raport przygotowany przez agencję Priders.pl, Monikę Czaplicką […]
Więcej >>
Powstała agencja marketingowa Priders.pl

Powstała agencja marketingowa Priders.pl

Już czwarty rok z rzędu Polska zajęła ostatnie miejsce wśród krajów Unii Europejskiej w raporcie ILGA-Europe 2023- najważniejszym ogólnoeuropejskim rankingu badającym poziom równouprawnienia osób LGBTQIAP+. Nasz kraj zajmuje ostatnie miejsce w Unii Europejskiej. Jest w „strefie” białoruskiej i prawie rosyjskiej. - Priders.pl to agencja, na którą pomysł kiełkował w naszych […]
Więcej >>
Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy warte 90 mln złotych

Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy warte 90 mln złotych

Podczas Miesiąca Dumy 2023 ekwiwalent reklamowy treści LGBTQIPA+ wyniósł ponad 90 milionów złotych. Wyniki prezentowane są w raporcie “Miesiąc Dumy 2023” przygotowanym przez Monikę Czaplicką i Grzegorza Miecznikowskiego przy partnerstwie firmy Newspoint.
Więcej >>
Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje “tęczowe” pieniądze?

Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje “tęczowe” pieniądze?

Zapraszamy na prezentację cząstkowych wyników oraz prezentację wstępnych wniosków badania “Ile warta jest tęczowa złotówka?” Prezentacja cząstkowych wyników badania odbędzie się 13 czerwca 2023 roku o godzinie 19:00 w Klubie La Pose. Wyniki zaprezentuje Monika Czaplicka, szefowa agencji Wobuzz oraz współpomysłodawczyni i współautorka badania. W czasie wieczoru odbędzie się też […]
Więcej >>