Post Types

Powstała agencja marketingowa Priders.pl

Powstała agencja marketingowa Priders.pl

Już czwarty rok z rzędu Polska zajęła ostatnie miejsce wśród krajów Unii Europejskiej w raporcie ILGA-Europe 2023- najważniejszym ogólnoeuropejskim rankingu badającym poziom równouprawnienia osób LGBTQIAP+. Nasz kraj zajmuje ostatnie miejsce w Unii Europejskiej. Jest w „strefie” białoruskiej i prawie rosyjskiej. - Priders.pl to agencja, na którą pomysł kiełkował w naszych […]
Więcej >>
Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy warte 90 mln złotych

Publikacje dotyczące Miesiąca Dumy warte 90 mln złotych

Podczas Miesiąca Dumy 2023 ekwiwalent reklamowy treści LGBTQIPA+ wyniósł ponad 90 milionów złotych. Wyniki prezentowane są w raporcie “Miesiąc Dumy 2023” przygotowanym przez Monikę Czaplicką i Grzegorza Miecznikowskiego przy partnerstwie firmy Newspoint.
Więcej >>
Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje “tęczowe” pieniądze?

Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje “tęczowe” pieniądze?

Zapraszamy na prezentację cząstkowych wyników oraz prezentację wstępnych wniosków badania “Ile warta jest tęczowa złotówka?” Prezentacja cząstkowych wyników badania odbędzie się 13 czerwca 2023 roku o godzinie 19:00 w Klubie La Pose. Wyniki zaprezentuje Monika Czaplicka, szefowa agencji Wobuzz oraz współpomysłodawczyni i współautorka badania. W czasie wieczoru odbędzie się też […]
Więcej >>