konferencji online dotyczącej różnorodności, tolerancji i akceptacji w
biznesie.
W tym roku konferencja to aż dwa dni prelekcji online podzielonych na ESG i
Marketing Day oraz HR Day.
– Pierwsza edycja Forum Inkluzywności przyciągnęła prawie 400 osób
uczestniczących online z prawie 300 firm. Stąd decyzja o rozszerzeniu naszej
konferencji w tym roku aż na dwa dni. Widzimy nie tylko zainteresowanie naszym
wydarzeniem, ale przede wszystkim potrzebę. O DEI zaczynają mnożyć się mity, które
warto dementować – mówi Monika Czaplicka, współzałożycielka agencji Priders.pl.
W czasie Forum Inkluzywności o swoich doświadczenia we wdrażaniu Diversity &
Inclusion opowie aż 21 osób eksperckich:
● Michał Knapik – Group Diversity, Equity & Inclusion Lead w Grupie KRUK
● Paulina Naumenko – Diversity & Inclusion Leader, Intel Poland
● Magda Witkiewicz-Gavenda – Właścicielka EquiLens
● Karolina Matczak – Talent Acquisition and Employer Branding Partner, PepsiCo
● Dominika Szaciłło – Uwaga, śmieciarka jedzie
● Barbara Czyżowicz – Special Projects Senior Manager CE Consulting
● Marta Hernik – Head of Projects w Be Closer / Fundacja Poland Business Run
● Paulina Mazur – Konsultantka HR, ekspertka ds. współpracy
międzypokoleniowej
● Kamil Błoch – Grupa Performatywnej Chłopaki
● Bianka Siwińska – Fundacja Edukacyjna Perspektywy
● Monika Czaplicka – agencja Priders.pl | Ekspertka od social mediów i kryzysów
● Małgorzata Sokołowska – Fundacja Uwaga Śmieciarka Jedzie
● Krzysztof Janiak – Deloitte, Communication Senior Coordinator
● Matylda Małecka – Koordynatorka dostępności, ekspertka od
neuroróżnorodności i UX
● Dorota Langa – DEI team – czlonek rady ekspertow | Cognizant – Project
Coordinator
● Kinga Fromlewicz – trenerka biznesu, ekspertka menopauzalna
● Magdalena Dydyczko – Chief Openbility Officer Feel Comfort
● Grzegorz Miecznikowski – Agencja Priders.pl, osoba współautorska poradnika
“Jak mówić i pisać o osobach LGBTQIAP+”.
● Aga Maciejowska – CEO Plan Be Eco
● Anna Lewicka – CEO Advalue Engaged
● Karolina Matczak – Talent Acquisition and Employer Branding Partner, PepsiCo
Na Forum Inkluzywności usłyszymy prezentacje o tworzeniu sieci pracowniczych,
zarządzaniu zmianą, aspektach prawnych, przystosowywaniu biur do potrzeb osób
neuroatypowych i wysokowrażliwych czy raportowaniu ESG.
Będą także prezentacje dotyczące włączania i inkluzywności językowej, case studies
oraz wyniki badań, a także panel dyskusyjny dotyczący reprezentacji w biznesie i
mediach.
W czasie Forum Inkluzywności premierę będzie mieć także raport z
ogólnopolskiego badania “Ile warta jest tęczowa złotówka”, badającego siłę
zakupową polskiej społeczności LGBTQIAP+.
Warto dodać, że to pierwsze od ponad 20 lat tak przekrojowe badanie w tym temacie
naszym kraju.
– Badanie “Ile warta jest tęczowa złotówka” to pierwsze po 2006 roku ogólnopolskie
badanie siły zakupowej osób LGBTQIA+. Badanie pokazuje, m.in. w jakich branżach
pracują osoby LGBTQIA+, czy rzeczywiście zarobki w tęczowej społeczności są
wyższe niż średnia krajowa i gdzie najchętniej zostawiają swoje pieniądze osoby
LGBTQIA+ – tłumaczy Grzegorz Miecznikowski z Priders.pl.
Szczegółowy line-up, biogramy osób eksperckich oraz zapisy znajdują się pod tym
linkiem: https://foruminkluzywnosci.pl/.
Organizatorem Forum Inkluzywności 2024 jest Priders.pl, agencja marketingu
inkluzywnego.
###
Grzegorz Miecznikowski
grzegorz@priders.pl