Regulamin Konkursu „1,5% dla Twojej organizacji”
Aktualizacja regulaminu 20.03.2024
Organizator:
Wobuzz Monika Czaplicka, NIP 9542624807
Cel konkursu:
Wyłonienie dwóch organizacji pozarządowych (OPP), dla których Agencja Priders przeprowadzi bezpłatnie kampanię reklamową w systemie Meta na rzecz pozyskania 1,5%.
Czas trwania konkursu:
Konkurs trwa od 21 lutego 2024 roku do 5 marca 2024 roku (z realizacją nagrody w późniejszym terminie).
Zasady uczestnictwa:
-
W konkursie mogą wziąć udział organizacje pozarządowe posiadające status OPP.
-
Warunkiem uczestnictwa jest:
- Posiadanie budżetu minimum 1000 zł do wydania na reklamy w serwisach Meta (Facebook, Instagram).
- Udostępnienie danych osobowych w celu ich przetwarzania w ramach realizacji konkursu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Wyrażenie zgody na zrobienie case study z kampanii.
- Przesłanie odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego to właśnie Twoja organizacja powinna otrzymać wsparcie w postaci bezpłatnej kampanii 1,5%?”.
- Przesłanie 30-sekundowego filmu (max. 60 sekund), który może zostać wykorzystany jako reklama w kampanii. Film powinien być umieszczony w sieci (nie musi być publicznie, ale żeby można było go zobaczyć; np. w serewisie YouTube, Tiktok, Dailymotion itd.)
-
Zgłoszenia należy przesyłać za pomocą formularza dostępnego na stronie konkursu.
Prawa autorskie
- Prawa autorskie do przesłanych filmów pozostają po stronie twórców.
- Agencja Priders nabywa prawo do wykorzystania przesłanych filmów na potrzeby kampanii reklamowej, w tym do ich modyfikowania, publikowania i rozpowszechniania.
- Prawo autorskie do grafik stworzonych przez Agencję Priders na potrzeby kampanii pozostaje po stronie Agencji.
- Organizatorowi przysługuje prawo do nieodpłatnego wykorzystania wizerunku organizacji pozarządowych oraz ich logo w materiałach promocyjnych konkursu.
Wybór zwycięzców:
-
Zwycięzców konkursu wybierze jury powołane przez Organizatora. W skład jury wchodzi Grzegorz Miecznikowski oraz Monika Czaplicka – osoby założycielskie Priders
-
Jury oceni zgłoszenia pod kątem:
- Jasności i precyzyjności odpowiedzi na pytanie konkursowe.
- Kreacji i wartości merytorycznej filmu.
- Potencjału kampanii reklamowej.
-
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do 01 kwietnia 2024 roku na stronie internetowej Organizatora oraz w mediach społecznościowych.
Nagroda:
- Główną nagrodą w konkursie jest bezpłatna kampania reklamowa na rzecz pozyskania 1,5% podatku dochodowego, przeprowadzona przez Agencję Priders dla dwóch zwycięskich organizacji.
- Kampania reklamowa będzie prowadzona w serwisach Meta (Facebook, Instagram) do końca kwietnia 2024 roku.
- Zwycięskie organizacje otrzymają fakturę od Meta za emisję reklam.
Dane osobowe:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach konkursu jest Organizator.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji konkursu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Uczestnicy konkursu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności Organizatora.
Postanowienia końcowe:
- W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz członkowie ich rodzin.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu konkursu.
- Wszelkie spory związane z konkursem będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 21 lutego 2024 roku, z aktualizacją 20.03.2024
- Od nagrody nie trzeba odprowadzić podatku.