Miesiąc Dumy 2024
Podczas Miesiąca Dumy 2024 odbyły się aż trzy Parady Równości, co przełożyło się na trzykrotny wzrost liczby publikacji
i ekwiwalentu reklamowego, który wyniósł aż 250 mln złotych.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Polska duma warta miliony złotych
W tym roku odnotowaliśmy oraz prawie trzykrotny wzrost ekwiwalentu reklamowego, który wyniósł aż 250 milionów złotych. Zasięg pozostał na poziomie, czyli 610 milionów.
Z ogromną radością prezentujemy Wam nasz najnowszy e-book, w którym znajdziecie nie tylko analizę wzmianek na Miesiąc Dumy, ale także kampanie marketingowe i employer brandingowe skierowane do społeczności LGBTQIAP+, W naszym raporcie znajdziecie też komentarze eksperckie udzielone przez:
- Monikę Ezman, Dyrektorkę Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz IMM
- Alinę Sztoch, CEO marki Kubota
- Annę Lewicką, CEO Advalue Engaged
- Ygę Kostrzewę, inicjatorkę kolektywu "Jak mówić i pisać o osobach LGBTQIAP+"
- Marcina Dzierżanowskiego, redaktora prowadzącego MyCompany Polska
- Anitę Kurdziel, Marketing Managerkę Flying Tiger Copenhagen
- Dawida Wojtyczkę, wiceprezesa Federacji Znaki Równości
- Mateusza Sulwińskiego z Grupy Stonewall
- Martę Lipską z IPG Media Brands
Wierzymy, że ten e-book będzie cennym źródłem informacji i inspiracji dla wszystkich, którzy pragną tworzyć kampanie marketingowe skierowane do osób LGBTQIAP+.
Przyjemnej lektury życzą Wam
Pridersi - Monika Czaplicka & Grzegorz Miecznikowski
Co znajdziesz w naszym raporcie?
Kilka słów o Priders
Nad czym teraz pracujemy, aby wesprzeć społeczność LGBTQIAP+?
Kto stoi za e-bookiem i inicjatywą Priders?
Nie bądźmy obcy! Możesz dodać nas do kontaktów na LinkedIn i tam zadać bezpośrednio pytanie o marketing LGBTQIAP+
Grzegorz Miecznikowski
Pridersowe Serce
Marketer, ex-dziennikarz, ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży. Zajmuje się także aktywizmem. Działa na rzecz praw człowieka, głownie osób LGBTQIA+, kobiet oraz na rzecz promocji kultury i edukacji. Jest m.in. współautorem poradnika dla mediów i polityków "Jak pisać i mówić o osobach LGBT+".
Monika
Czaplicka
Pridersowy Mózg
Szefowa agencji social media Wobuzz. Popularność zapewniły jej „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. W branży online od 2006 roku. Prowadzi bloga monikaczaplicka.pl. Specjalizuje się w kryzysach, a także social sellingu i komunikacji. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach. Mentorka startupów.