Miesiąc Dumy 2024

Podczas Miesiąca Dumy 2024 odbyły się aż trzy Parady Równości, co przełożyło się na trzykrotny wzrost liczby publikacji
i ekwiwalentu reklamowego, który wyniósł aż 250 mln złotych.
Chcesz dowiedzieć się więcej?

 

Polska duma warta miliony złotych

W tym roku odnotowaliśmy oraz prawie trzykrotny wzrost ekwiwalentu reklamowego, który wyniósł aż 250 milionów złotych. Zasięg pozostał na poziomie, czyli 610 milionów.

Z ogromną radością prezentujemy Wam nasz najnowszy e-book, w którym znajdziecie nie tylko analizę wzmianek na Miesiąc Dumy, ale także kampanie marketingowe i employer brandingowe skierowane do społeczności LGBTQIAP+,  W naszym raporcie znajdziecie też komentarze eksperckie udzielone przez: 

  • Monikę Ezman, Dyrektorkę Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz IMM
  • Alinę Sztoch, CEO marki Kubota
  • Annę Lewicką, CEO Advalue Engaged
  • Ygę Kostrzewę, inicjatorkę kolektywu "Jak mówić i pisać o osobach LGBTQIAP+"
  • Marcina Dzierżanowskiego, redaktora prowadzącego MyCompany Polska
  • Anitę Kurdziel, Marketing Managerkę Flying Tiger Copenhagen
  • Dawida Wojtyczkę, wiceprezesa Federacji Znaki Równości
  • Mateusza Sulwińskiego z Grupy Stonewall
  • Martę Lipską z IPG Media Brands

Wierzymy, że ten e-book będzie cennym źródłem informacji i inspiracji dla wszystkich, którzy pragną tworzyć kampanie marketingowe skierowane do osób LGBTQIAP+.

Przyjemnej lektury życzą Wam
Pridersi - Monika Czaplicka & Grzegorz Miecznikowski

Co znajdziesz w naszym raporcie?

Ta publikacja nie powstałaby bez wsparcia firmy

Masz pytania?

Możesz napisać do nas w kanałach social media albo wysłać nam bezpośrednio maila ze swoim pytaniem. Odpowiadamy na wszystkie!