Miesiąc Dumy 2023

Ekwiwalent reklamowy wzmianek o Miesiącu Dumy wyniósł w czerwcu ponad 90 mln zł. Chcesz dowiedzieć się więcej?

 

Duma po polsku

W czerwcu w polskim internercie pojawiło się prawie 19 tysięcy publikacji, które osiągnęły prawie 610 milionów zasięgu. Statystycznie każda osoba mieszkająca w Polsce miała do czynienia z 15 publikacjami na ten temat!

Z ogromną radością prezentujemy Wam nasz najnowszy e-book, w którym znajdziecie nie tylko analizę wzmianek na Miesiąc Dumy, ale także kampanie marketingowe skierowane do społeczności LGBTQIAP+, trochę historii i porady jak komunikować się z tęczową społecznością.

W trakcie lektury dowiecie się, jakie elementy należy uwzględnić przy tworzeniu kampanii marketingowych skierowanych do osób LGBTQIAP+, jak analizować wzmianki i odbiór takich inicjatyw, a także jak budować autentyczne i zaangażowane przekazy, które otwierają nie tylko portfele, ale także serca i umysły odbiorców.

Wierzymy, że ten e-book będzie cennym źródłem informacji i inspiracji dla wszystkich, którzy pragną tworzyć kampanie marketingowe skierowane do osób LGBTQIAP+.

Przyjemnej lektury życzą Wam
Pridersi - Monika Czaplicka & Grzegorz Miecznikowski

Co znajdziesz w naszym raporcie?

Ta publikacja nie powstałaby bez wsparcia firmy

Masz pytania?

Możesz napisać do nas w kanałach social media albo wysłać nam bezpośrednio maila ze swoim pytaniem. Odpowiadamy na wszystkie!