Miesiąc Dumy 2023
Ekwiwalent reklamowy wzmianek o Miesiącu Dumy wyniósł w czerwcu ponad 90 mln zł. Chcesz dowiedzieć się więcej?
Duma po polsku
W czerwcu w polskim internercie pojawiło się prawie 19 tysięcy publikacji, które osiągnęły prawie 610 milionów zasięgu. Statystycznie każda osoba mieszkająca w Polsce miała do czynienia z 15 publikacjami na ten temat!
Z ogromną radością prezentujemy Wam nasz najnowszy e-book, w którym znajdziecie nie tylko analizę wzmianek na Miesiąc Dumy, ale także kampanie marketingowe skierowane do społeczności LGBTQIAP+, trochę historii i porady jak komunikować się z tęczową społecznością.
W trakcie lektury dowiecie się, jakie elementy należy uwzględnić przy tworzeniu kampanii marketingowych skierowanych do osób LGBTQIAP+, jak analizować wzmianki i odbiór takich inicjatyw, a także jak budować autentyczne i zaangażowane przekazy, które otwierają nie tylko portfele, ale także serca i umysły odbiorców.
Wierzymy, że ten e-book będzie cennym źródłem informacji i inspiracji dla wszystkich, którzy pragną tworzyć kampanie marketingowe skierowane do osób LGBTQIAP+.
Przyjemnej lektury życzą Wam
Pridersi - Monika Czaplicka & Grzegorz Miecznikowski
Co znajdziesz w naszym raporcie?
Kilka słów o Priders
Już za sekundę, już za momencik ruszamy nie tylko z agencją marketingu inkluzywnego, ale także z inicjatywą edukacyjną oraz marketingową, która ma wspierać organizacje pozarządowe oraz przedsiębiorcze osoby z różnych grup mniejszościowych. I mimo, że oficjalnego startu jeszcze nie było, działamy prężnie. Nad czym teraz pracujemy, aby wesprzeć społeczność LGBTQIAP+?
Kto stoi za e-bookiem i inicjatywą Priders?
Nie bądźmy obcy! Możesz dodać nas do kontaktów na LinkedIn i tam zadać bezpośrednio pytanie o marketing LGBTQIAP+
Grzegorz Miecznikowski
Pridersowe Serce
Marketer, ex-dziennikarz, ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży. Zajmuje się także aktywizmem. Działa na rzecz praw człowieka, głownie osób LGBTQIA+, kobiet oraz na rzecz promocji kultury i edukacji. Jest m.in. współautorem poradnika dla mediów i polityków "Jak pisać i mówić o osobach LGBT+".
Monika
Czaplicka
Pridersowy Mózg
Szefowa agencji social media Wobuzz. Popularność zapewniły jej „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. W branży online od 2006 roku. Prowadzi bloga monikaczaplicka.pl. Specjalizuje się w kryzysach, a także social sellingu i komunikacji. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach. Mentorka startupów.